Dobrý večer, již si nevím rady s níže popsaným problémem, prosím o radu.
Jsme PO, vedoucí účetnictví, k 31.12.2011 evidujeme několik zaplacených přijatých zálohových faktur (daňové doklady k platbám jsme obdrželi), jedná se o subdodávky, získali jsme velkou zakázku, a mj. prostřednictvím subdodavatelů zakázku realizujeme. Subdodavatelé nemají práce ukončeny, ale mě je jasné, dle získaných informací a vzhledem k factu, že zálohové faktury jsme obdrželi již v 9-10/2011, ze nějaké služby již byly na zakázkách provedeny, fakturu ale obdržíme až při zhotovení a předání díla, je nutne tyto poskytnuté zálohy časově rozlišovat? Dle mého názoru ano, ale jakým způsobem, varianta, obvolávání dodavatelů a zjišťování, co mají rozpracované mi nepřipadá nejvhodnější. Faktur se do ukončení roku předpokládám nedočkám, a pokud i nějakým zázrakem ano, pochybuji, že budou faktury rozčleněny na služby roku 2011 a služby roku 2012? Předem děkuji za ochotu.