Dobrý den,
v lednu 2011 jsem koupila 3 vozidla pro podnikání, a to na základě daňové zálohové faktury, která je ve výši 30% z celkové ceny vozidel. Změna majitele je ve VTP přepsána až v říjnu, na základě doplatkové faktury /DUZ říjen 2011/. Důvod vystavení doplatkové fa v říjnu je ten, že jsem neměla dřív hotovost na doplacení ceny vozidel. To vše mám sepsáno ve smlouvě s prodejcem - záloha a převzetí vozidel v lednu 2011, doplatek na základě doplat. faktury nejpozději do konce roku 2011. Vozidla jsem vložila do OM v lednu a uplatnila odpočet DPH ze zálohové faktury.
Dotaz: Jsou veškeré náklady /PHM, opravy aut, pneu.../, které uplatňuji od ledna do října na tyto vozidla daňově uznatelné? Jedná se mi o to, jestli to můžu finančnímu úřadu obhájit \"pouze\" zálohovou fakturou a smlouvou?
Otázka silniční daně - provozovatel zapsaný ve VTP je mi jasná.
Děkuji za odpověď.