Dobrý den,
1. listopadu jsem zahájila živnostenské podnikání(hlavní činnost) a nyní, když se blíží termíny daňových přiznání apod. jsem lehce nervózní. Neustále hledám na webu, co vše musím udělat, abych na nic nezapoměla, ale stále tak trochu tápu. Chtěla bych se tedy zeptat na několik věcí, budu raději, když mi to vysvětlí někdo zkušený tzv. po lopatě:
1.) Založila jsem si celkem tři živnosti, ale příjmy jsem do konce roku měla jen v jedné z nich. Musím vyplňovat nějaké přehledy i k těm, u kteréch jsem neměla žádné příjmy?
2.) Hlavně bych se chtěla zeptat na to, co všechno musím vyplnit a do kdy podat. Nejsem si úplně se vším jistá, zda to platí i pro mě. Ráda bych uplatňovala paušální výdaje.
3.) Bude problém, když mám zatím větší výdaje než-li příjmy?
4.) Podnikám v tvorbě www stránek a k tomu nabízím fotografování a tvorbu grafiky (například vizitky, letáčky, apod.), z živností mám \"Poskytování software, poradenství v oblasti informačních technologií,...\" a \"fotografické služby\". Musím si založit i živnost zaměřenou na grafiku (jde mi hlavně o ty vizitky atd.)?
5.) A ještě, není mi jasné, do jaké skupiny výdajů patřím, pokud chci uplatňovat paušální výdaje, mám namysli %. 60%?
Nejsem plátce DPH.
Tak, snad je to vše na co jsem se chtěla zeptat. Předem moc děkuji za odpověď :-)