Jak podnikat - diskuzní fórum

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  
Stran: [1]

Autor Téma: Zahraniční faktury z EU,3.zemí  (Přečteno 3108 krát)

Plamen

  • Newbie
  • *
  • Příspěvků: 20
Zahraniční faktury z EU,3.zemí
« kdy: Březen 06, 2011 »

Dobrý den, v této oblasti jsem nováček a potřebovala bych poradit ohledně zahraničních faktur z EU a 3.zemí a DPH. Potřebuji buď potvrdit moje představy nebo prosím upřesnit, aby mi bylo vše jasné. V práci jsem toto \"sdědila\" a nejsem si jistá :-)
1. faktura zboží z EU od plátce (tzn.že na faktuře je VAT ??) znamená, že faktura bude bez DPH a já budu mít na vstupu i výstupu?
2. faktura zboží z EU od neplátce (tzn.že na faktuře nebude VAT ??) znamená, že faktura bude s DPH dané země a já nevím jak s dph a přiznáním??? Pouze vstup??
3. faktura zboží ze 3.zemí (je jedno,jestli je dodavatel plátce nebo není) a bude bez DPH ??? v přiznání vstup,výstup ??
4. faktura za služby z EU (pokud bude uskutečněno v ČR, EU) ??? vstup,výstup ???
5. faktura za služby z EU (pokud bude uskutečněno mimo EU) ???
6. faktura za služby ze 3. zemí - bez DPH ???

Moc se omlouvám za hloupé dotazy,ale jsem v tom úplný začátečník a je to pro mě \"španělská vesnice\"...děkuji za radu. Lucka

ještě doplňuji,že jsme česká firma, plátce...
IP zaznamenána

Zdena

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Příspěvků: 15045
Zahraniční faktury z EU,3.zemí
« Odpověď #1 kdy: Březen 20, 2011 »

1. Ano.

2. Nic. Je to stejné, jako kdybyste přijala fakturu od českého neplátce, také jde mimo DPH.

3. Faktura není důležitá, daňovým dokladem je JSD.

4. Pokud bude místem plnění tuzemsko a službu poskytl unijní plátce, tak vstup a výstup.

5. Záleží na druhu služby. Pokud podle § 9/1, tak vstup a výstup (místo plnění v tuzemsku), pokud podle § 10, tak je místo plnění jinde, jde mimo přiznání.

6. Vstup a výstup.
IP zaznamenána

Plamen

  • Newbie
  • *
  • Příspěvků: 20