Jak podnikat - diskuzní fórum

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  
Stran: [1]

Autor Téma: DE - ztráta zásilky Č.poštou  (Přečteno 1216 krát)

HanaR

  • Newbie
  • *
  • Příspěvků: 2
DE - ztráta zásilky Č.poštou
« kdy: Leden 23, 2011 »

Dobrý den, vedu daňovou evidenci, neplátce DPH, mám eshop.
Ráda bych se zeptatala jak zaevidovat příjem resp. náhradu od České pošty za ztracenou zásilku, jedná se o náhradu ve výši 500 kč za ztracenou zásilku + 30 Kč náhradu za poštovné. Mám zaevidovat jako příjem daňový nebo nedaňový?
Vzhledem k tomu, že jsem zboží měla na skladě více kusů zaslala jsem kupující náhradou zboží znovu bez dokladu. poštovné si dám do nákladů a uvedu na podací lístek, že je poštovné zdarma v rámci reklamace - ztracené zásilky? a jak zaevidovat odeslané zboží? nevedu klasický sklad, kde bych uváděla kdy jsem komu co vydala, vedu jen jednoduchou sklad.evidenci na počet kusů a ceny. Kupujícím normálně za nákup zboží vystavuji paragony, mám tedy např. vystavit paragon na částku 0,- Kč s poznámkou, že zboží bylo odesláno znovu zdarma z důvodu ztráty zásilky Č.poštou a že byla poštou vyplacena náhrada za předchozí ztracené zboží (zásilku)?? a nebo k předchozímu paragonu kterým si kupující původně kupovala zboží uvést, že bylo zboží odesláno 2x z důvodu náhrady?
Moc děkuji za odpověď,
IP zaznamenána
Stran: [1]