Obávám se, že z dárkové poukázky neuděláte propagační předmět ani v případě, že ji opatříte samolepkou s logem firmy. Už ze samotného názvu DÁRKOVÁ poukázka vyplývá, že se jedná o dar a nikoliv o poskytnutí reklamního a propagačního předmětu. Budete poskytovat poukázku, tedy platební prostředek, za který si příjemce bude moci koupit cokoliv, třeba i zboží, které je předmětem spotřební daně.
Zde je názor Ministerstva financí ČR na uvedenou problematiku (a doufám, že se od té doby nezměnil):
http://cds.mfcr.cz/cps/rde/xbcr/SID-3EA9846B-E84B785F/cds/KV29062006.pdfhledejte zápis z jednání ze dne 29. 6. 2006, strany 57 ? 58. Pokud by se vám to nepodařilo otevřít, tak se ozvěte, zkopíruji příslušnou pasáž do dalšího příspěvku.
.... ještě mě napadá, zda by nebylo možné využít § 24/2/zc), ale tuto možnost byste musel konzultovat s daňovým poradcem.