Dobrý den.
1) Můžete vést daňovou evidenci, více informací zde:
http://www.jakpodnikat.cz/danova-evidence.phpnebo můžete vést pouze evidenci příjmů a uplatnit výdaje procentem z příjmů, podrobněji zde:
http://www.jakpodnikat.cz/pausalni-vydaje-procentem.php2) Dokladem o příjmu bude výpis z běžného účtu.
3) Zákazník může požádat o doklad o prodeji zboží a podnikatel je povinen mu jej vydat (podle § 31 odst. 14 živnostenského zákona). Povinně tedy vydáváte doklad na žádost zákazníka, nemusíte vydávat všem. Na dokladu má být uvedeno jméno a příjmení podnikatele, IČO, datum prodeje zboží, druh zboží a cena. Také by tam měl být údaj o zápisu podnikatele do živnostenského rejstříku. Výpis z účtu nestačí, tím dokládáte pouze pohyb peněz. Paragon je doklad, který se vydává při úhradě v hotovosti, ale klidně jej použijte. Nebo si stáhněte z internetu formulář faktury.
4) Třeba to zvládnete i sama. Zvlášť, jestli se rozhodnete uplatnit výdaje procentem z příjmů.
5) Měla byste si vyřídit živnostenské oprávnění a při faktickém zahájení činnosti byste se měla přihlásit jako OSVČ u své zdravotní pojišťovny a na OSSZ.
Pročtěte si základní informace zde:
http://www.jakpodnikat.cz/jak-zacit-podnikani.phpPokud budete využívat služeb zahraničního prodejního portálu, který nemá provozovnu v ČR, a platit mu provizi, tak se stanete identifikovanou osobou:
http://www.jakpodnikat.cz/identifikovana-osoba-k-dph.php