Dobré ráno paní Zdeno, tak daňové přiznání už mám hotové, jen se chci pro jistotu ještě zeptat na pár otázek:
1. Přehledy majetku a zásob tedy nemusím vést, jak píšete. Je to stanovené v nějakém zákoně? Abych mohla případně nějak argumentovat, kdyby to po mně FÚ chtěl.
2. V návaznosti na předchozí dotaz tedy vyplývá, že v příloze č. 1 v odstavci D (body 1-8) nevyplňuji absolutně nic?
3 .V daňovém přiznání jsem vůbec nenašla ani jednu kolonku, kam by se mělo zadávat IČO. Pouze kolonky na DIČo jsem tam našla, ale na IČO ne. To to FÚ nezajímá?
4. Jinak budu v přiznání zohledňovat i úroky z hypotéky. Mám k přiznání rovnou odevzdávat i smlouvu o hypotéce nebo třeba i výpis z katastru? A protože v bytě, na který tu hypotéku mám, nemám napsané trvalé bydliště, ale bydlím
tam pořád, tak budu muset vypsat nějaké čestné prohlášení, že ho používám jen pro vlastní bydlení? Nebo mám se všemi těmito dokumenty počkat, až si je FÚ vyžádá?
5. Daňové přiznání jsem chtěla poslat na FÚ doporučeně, ale hodně lidí mi řeklo, že s tím chodí na FÚ osobně, že doporučeně to nestačí, že to musím mít orazítkované z podatelny, že jsme to odevzdala, je to pravda?
Moc děkuji!