Jak podnikat - diskuzní fórum

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  
Stran: [1]

Autor Téma: odpočet DPH před registrací k DPH  (Přečteno 1468 krát)

jacek

  • Newbie
  • *
  • Příspěvků: 5
odpočet DPH před registrací k DPH
« kdy: Prosinec 01, 2014 »

Dobrý den,

     jsem začátečník a tak se chci zeptat ohledně DPH, zda si můžu vše uplatnit co jsem nakoupila před datem registrace k DPH. V zákoně jsem si našla \"vše co je součástí jejího obchodního majetku\". Mám restauraci a tak nevím jestli si DPH můžu uplatnit i ze spotřebních věcí jako je šrouby, barvy atd.

Děkuji za odpověď
IP zaznamenána

Zdena

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Příspěvků: 15045
odpočet DPH před registrací k DPH
« Odpověď #1 kdy: Prosinec 02, 2014 »

Pokud jste měli šrouby a barvy ke dni registrace v zásobách a použijete je ke svému podnikání, tak můžete uplatnit nárok na odpočet.
IP zaznamenána

JANAA

  • Hero Member
  • *****
  • Příspěvků: 1387
odpočet DPH před registrací k DPH
« Odpověď #2 kdy: Prosinec 02, 2014 »

Dobrý den, už neplatí 12 kalendářních měsíců před datem registrace? J
IP zaznamenána

Marie

  • Hero Member
  • *****
  • Příspěvků: 916
odpočet DPH před registrací k DPH
« Odpověď #3 kdy: Prosinec 02, 2014 »

Zdravím Jani,
ano, 12 měsíců, ale jak píše paní Zdena :

Citace: Zdena
Pokud jste měli šrouby a barvy ke dni registrace v zásobách a použijete je ke svému podnikání, tak můžete uplatnit nárok na odpočet.
Kdyby třeba byly zásoby už použity pro ekonomickou činnost před datem registrace,  tak nemůže uplatnit odpočet DPH.
IP zaznamenána

Zdena

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Příspěvků: 15045
odpočet DPH před registrací k DPH
« Odpověď #4 kdy: Prosinec 02, 2014 »

Dobrý den, máte pravu paní Jano. Omlouvám se, že jsem nezmínila 12 měsíců.