Dobrý den,
1.) můžete mi, prosím, poradit, jakým způsobem může OSVČ - měsíční plátce DPH (od roku 2013) - poslat za 12/2013 elektronicky přiznání k DPH a Souhrnné hlášení, když nemá datovou schránku?
Doposud mám zkušenosti jenom s posíláním dokumentů přes datovou schránku pro právnickou osobu, umím z programu Pohoda vyexportovat přiznání k DPH i Souhrnné hlášení, ale fyzická osoba nemá datovou schránku, tak co s tím?
2.) Může to poslat jako soubor svým osobním e-mailem bez elektronického podpisu a pak do 5-ti dnů donést přiznání i souhrnné hlášení na papíru na FÚ?
3.) A jestli to takto jde, pak co konkrétně musí přinést na FÚ tato fyzická osoba k doložení ? Asi klasický formulář k přiznání k DPH, ale co souhrnné hlášení - Je nějaký oficiální formulář pro souhrnné hlášení?
4.) Nebo se nabízí ještě nějaké lepší řešení?
Děkuji předem moc za radu. I.