Dobrý den, prosím, manžel začal s živností 1.10. 2013. Ke své činnosti začal používat naše osobní auto jako firemní,na které ještě ale splácíme půjčku. Mám několik dotazů,co vše se k autu musí evidovat a jak zapisovat výdaje.
1. K silniční dani je přihlášen,ale došlo pouze oznámení o registraci,ale ne kam a kolik peněz se má posílat. Na FÚ mu nic podrobnějšího neřekli. Dojde v prosinci ještě nějaké oznámení nebo jak zjistit,jak máme daň uhradit?
2. Je třeba automobil převést do majetku firmy? Pokud ano, jak se to převádí?
3. Auto jsme si koupili na půjčku. Můžeme si částku,kterou platíme měsíčně dát do výdajů? Nebo co je potřeba zařídit,abychom tyto peníze jako jsou půjčka, pojištění a opravy auta mohli zahrnout do výdajů?
Děkuji za Vaši odpověď