Jak podnikat - diskuzní fórum

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  
Stran: [1]

Autor Téma: Vrácení zboží zákazníkem  (Přečteno 1400 krát)

valka

  • Newbie
  • *
  • Příspěvků: 14
Vrácení zboží zákazníkem
« kdy: Leden 04, 2012 »

Jsem OSVČ, plátce DPH a podnikám v oboru maloobchod a velkoobchod (prodej náhr. dílů a příslušenství na auta). Zákazník si objednal el. poštou zboží (nejedná se o E SHOP) a po jeho obdržení službou PPL ho chce bezdůvodně ve lhůtě 14 dnů vrátit včetně vrácení zaplacené částky. Musím zboží vzít zpět a vrátit peníze ? Děkuji.
IP zaznamenána

JANAA

  • Hero Member
  • *****
  • Příspěvků: 1387
Vrácení zboží zákazníkem
« Odpověď #1 kdy: Leden 04, 2012 »

Dobrý den, no řekla bych, že je tu směrodatné, co máte uvedeno v obchodních podmínkách, nebo v nějaké smlouvě....ale v rámci dobrého jména firmy bych asi zákazníkovi vyhověla, ač je to nepříjemné. Jana
IP zaznamenána

danko

  • Newbie
  • *
  • Příspěvků: 2
Vrácení zboží zákazníkem
« Odpověď #2 kdy: Červenec 11, 2012 »

Dobrý den, potřebovala bych poradit manžel má sro, objednal balíček zaplatili jsme hotově, ale poté jsme posílali vše zpět. Peníze nám zaslali na BU, jak to mám zaúčtovat? Děkuji za pomoc, pořád se tady s tím patlám a nevím jak do toho:-ú Zaúčtovala jsem normálně, do pokladny výdej 504,343/211 s plusem, pak to samé s mínusem a do banky jako příjem s poznámkou, že to je vrácené zboží bez vlivu na dph? mám to dobře? Díky Daniela
IP zaznamenána

Marie

  • Hero Member
  • *****
  • Příspěvků: 916
Vrácení zboží zákazníkem
« Odpověď #3 kdy: Červenec 11, 2012 »

Já bych účtovala takto:
Výdej za balíček : Stejně jako Vy
Vrácení balíčku : Interním dokladem : 378/504,343
Příjem na Bú : 221/378
IP zaznamenána
Stran: [1]