Dobrý den,
Jako grafik jsem klientovi vytvořil grafiku a za tuto práci mi klient proplatil fakturu. Našel jsem tiskárnu a nechal grafiku vytisknout. Klient si vytištěnou grafiku vyzvedl v tiskárně sám a rovnou zaplatil. Tiskárna ale nebyla schopná vystavit fakturu za vytištění grafiky přímo klientovi ale vystavila ji na mě. Klient nyní chce abych mu vystavil fakturu na stejnou částku kterou on zaplatil tiskárně. To samozřejmě není problém.
Můj dotaz je: Co mám na faktuře dát jako formu úhrady (dobírka, hotově, kartou, převodem, zálohou, zápočtem), když se tato částka fakticky nikdy neobjevila na mém účtu ani v mé peněžence?
Můj druhý dotaz je: Mám tuto částku počítat do svých příjmů v daňovém přiznání? Byl jsem jen prostředníkem a za zprostředkování jsem si nic neúčtoval.
Prosím o prominutí pokud pletu páté přes deváté :-)
A prosím o vysvětlení.
Děkuji
RV