Jak podnikat - diskuzní fórum

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  
Stran: [1]

Autor Téma: Rozúčtování úklidu v budově  (Přečteno 1656 krát)

Miloš K.

  • Newbie
  • *
  • Příspěvků: 1
Rozúčtování úklidu v budově
« kdy: Prosinec 14, 2011 »

Dobrý den, prosím o názor na následující problém (ptal jsem se již 2 poradců, jejich názory se různí): naše společnost pronajímá nebytové prostory. Na úklid v budově chceme angažovat důchodce. Jak náklady na jeho práci rozúčtovat mezi nájemce (jaké podklady pro rozúčtování musíme mít) aby bylo vše O.K.? Zaměstnance po předchozí zkušenosti nechceme a malý rozsah práce by tomu ani neodpovídal. Lze s ním uzavřít dohodu o provedení práce, nebo musí mít ŽL a svou práci fakturovat? Děkuji, Miloš.
IP zaznamenána
Stran: [1]