Jak podnikat - diskuzní fórum

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  
Stran: [1]

Autor Téma: Nakupování zboží z Německa a následný prodej (výhradní distribuce)  (Přečteno 3341 krát)

rich5

  • Newbie
  • *
  • Příspěvků: 1

Dobrý den,
nenašel jsem jednoznačnou odpověď na portále.
Jsem student a právě jsem získal možnost výhradní distribuce jedné německé značky. Německý dodavatel prodává za velkoobchodní ceny bez DPH (v zápatí ceníku je napsáno \"Händler EK Netto in Euro/Cost price (net)\". Chtěl jsem se tedy zeptat, zda je pro mě lepší stát se plátcem DPH nebo ne. Živnostenský list chci ze začátku pořídit jako vedlejší činnost protože předpokládám že nebude tak velký zisk. Lze tedy počítat také se skutečností, že zboží nebudu prodávat jen na svém e-shopu ale také budu zprostředkovávat prodej v čr jiným firmám (smlouva s německou stranou pro výhradní zastoupení). Další otázka je tedy lepší prodávat ostatním firmám s nebo bez DPH a jak by vypadala cena když bych nakupoval jako neplátce DPH od německého plátce.
Děkuji moc za názory, pokud jsem někde odpověď přehlédl, tak se omlouvám za spam.

Moc díky
Richard
IP zaznamenána

Zdena

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Příspěvků: 15045

Pokud budete pouze zprostředkovávat prodej pro německého plátce, tak se povinně stanete plátcem DPH hned při prvním zprostředkování.
Při nákupu a následném prodeji zboží se stanete plátcem až při překročení limitu 326.000,- Kč za rok (bez německé DPH).
IP zaznamenána

Blackstone

  • Newbie
  • *
  • Příspěvků: 1

Jednoduse nakoupite v nemecku pres asistencni sluzbu AssistBUY. Najdete na netu co se vam libi a pres formular na www.assistbuy.com si to nechte komplet zajistit vcetne dopravy do CR. Poplatek je v ramci sluzby prijatelny a hlavne firma zajistuje dopravu do CR i v pripadech kdy nemecky e-shop zbozi do CR nezasila !!!
IP zaznamenána

NakupyNemecko

  • Newbie
  • *
  • Příspěvků: 1