Jak podnikat - diskuzní fórum

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  
Stran: [1]

Autor Téma: Pojistné na DP  (Přečteno 3053 krát)

vksadek

  • Newbie
  • *
  • Příspěvků: 5
Pojistné na DP
« kdy: Duben 28, 2011 »

Jsem zaměstnaný student a ještě k tomu jseme loni pracoval chvilku jako OSVČ-vedlejší-Student. Vyplnil jsem přehled a vyšlo mi, že mám něco doplatit jako \"Pojistné na DP\".
Nikde jsem nenašel, jak ty peníze mám poslat. (Na CSSZ Přerov jsem našel: \"1011-7925831/0710 ? důchodové pojištění OSVČ\") ale tam se nikde nepíše, jaké VS,KS a t.d. mám vyplnit, aby moji platbu identifikovali.

mohl bych poprosit o radu?
IP zaznamenána

vksadek

  • Newbie
  • *
  • Příspěvků: 5
Pojistné na DP
« Odpověď #1 kdy: Duben 28, 2011 »

// A musim vubec platit nejaky prispevek na duchodovou politiku, kdyz platim normalne socialni a zdravotni jako zamestnanec? Stejne se mi tech par korun nijak nepromitne do duchodu, ktery bude uplne jinak reseny za tech 40 let, pokud se toho vubec doziju.
IP zaznamenána

Zdena

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Příspěvků: 15045
Pojistné na DP
« Odpověď #2 kdy: Duben 28, 2011 »

Číslo účtu máte správně, konstantní symbol nemusíte uvádět. Variabilní symbolem je číslo, které přiděluje OSSZ. Pokud vám OSSZ neposlala po oznámení o zahájení činnosti informativní dopis, ve kterém byl uveden variabilní symbol, tak si jej zjistěte telefonicky.

Studente, studente, co znamená slovo přízpěvek, budete zpívat? Pokud vám vznikla povinná účast na důchodovém pojištění OSVČ vedlejší, pak jste povinen zaplatit pojistné. Tečka. Jste si jistý, že jste vyplnil přehled správně a máte platit pojistné?  Na řádku č. 24 vyšel průměrný měsíční daňový základ  4.741,75 Kč nebo vyšší?
IP zaznamenána

vksadek

  • Newbie
  • *
  • Příspěvků: 5
Pojistné na DP
« Odpověď #3 kdy: Duben 28, 2011 »