Uvažujeme o vytvoření firemního profilu na Facebooku, ale trochu váháme... Má s tím někdo praktické zkušenosti?
Abych to trochu rozvedl, problém je podle mě v tom, že být Facebooku je zbytečné - možná i kontraproduktivní - bez dostatečného množství fanoušků. A když se podívám, že např. taková KB jich dneska má ve svém firemním profilu něco málo přes 200 (tedy méně než průměrný teenager), tak mi to připadá skoro až směšné. Každopádně to pak není ta nejlepší reklama a image firmy to spíš škodí než prospívá.
BTW, možná by stálo za to uvažovat o jakési \"výměnné fanouškovské síti\", ve které by se majitelé firem a profilů navzájem podporovali
Píšu to se smajlíkem, ale proč ne... Stejně jako všude jinde funguje i na Facebooku vagónový efekt a k profilu, kde se v koutě krčí tři fanoušci, se nikdo nepřidá.