Jak podnikat - diskuzní fórum

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  
Stran: [1]

Autor Téma: Jak správně evidovat použité díly pro prodej  (Přečteno 1339 krát)

zaxmax

  • Jr. Member
  • **
  • Příspěvků: 54

Ahoj,

mám malý obchod s mobilními telefony a náhradními díly, dále provádím servis. Vedu daňovou evidenci a také skladovou evidenci. Při servisních pracích zbývá velké množství dílů, které by bylo možno dále výhodně prodávat.

Otázka zní, jak zaevidovat takový odstrojený díl z mobilního telefonu do skladové evidence? Je potřeba tento díl ještě nějak jinak evidovat? Dále by mne zajímalo, jaká se poskytuje na tyto díly záruka, to ale nevím, zda bude tady někdo vědět.

(Abychom se dobře pochopili, uvedu jednoduchý příklad: Zákazník chce vyměnit plastový kryt na telefonu, je mu tedy vyměněn a standartně nafakturován. Nám ale zbyde onen starý kus, který by šlo za pár kaček prodat... :)

Děkuji za radu.
IP zaznamenána

Zdena

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Příspěvků: 15045
Jak správně evidovat použité díly pro prodej
« Odpověď #1 kdy: Duben 06, 2011 »

Odstrojené díly bych asi jen zapisovala do nějakého seznamu, např. zbylý díl (název dílu) ze zakázky č. Při prodeji, případně při spotřebě na jinou zakázku nebo při likvidaci bych díl ze seznamu odepsala.
IP zaznamenána
Stran: [1]