Tento rok je trochu komplikovanější, tak potřebuji poradit co mám( či musím) dát ke zdanění a co ne,
A
měsíce 01- 02/2010 , 05-13.09./2010, 3.11.2010 -doposud evidence na ÚP , za měsice 01,02,05,06,07 - jsem dostávala podporu v nezaměstnannosti
B
Měsíce 03-04/2010 jsem měla vedenou živnost.
C
Od 14.9.2010 - do 2.11.2010 jsem byla zaměstnaná na HPP a podepsala jsem prohlášení poplatníka. Dostala jsem potvrzení o zaměstnavatele o zdanitelných přijmech za rok 2010.
D
Od 1.10. 2010 -do 31.12.2010 mám podepsanou DPP. kdy mzda vždy byla do 4000,- hrubého. U tohoto zaměstnavatele nemám podepsané žádné prohlášení- růžový papír.V tomto období jsem přišla o zaměstnání na HPP, viz bod C. od 3.11.2010 jsem v evidenci ÚP mám pouze DPP , kdy je dodržena podmínka, že výdělek je do 4000,- Kč hrubého.
ke zdanění určitě B a C. U bodu A si myslím , že příjem z podpory uvádět nemusím, jen doložím potvrzení o evidenci na ÚP za rok 2010.
Zajímalo by mne , jestli si mohu odečíst slevu na poplatníka v celé výší což je 24840,- Kč. Nebo jen za měsíce, kdy jsem měla HPP+ živnost a DPP
Dále jestli musím ke zdanění dávat výdělek na DPP.když jsem měla současně HPP a DPP, když jsem v evidenci ÚP.