Jak podnikat - diskuzní fórum

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  
Stran: [1]

Autor Téma: Zaměstnanci a konec roku  (Přečteno 1282 krát)

Monda123

  • Newbie
  • *
  • Příspěvků: 20
Zaměstnanci a konec roku
« kdy: Prosinec 08, 2010 »

Dobrý den, ráda bych se zeptala, co je vše potřeba odvést a přiznat za zaměstnance ke konci roku 2010. Jsem osvč a mám dva zaměstnance. Moc děkuji za odpověd. M.
IP zaznamenána

Zdena

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Příspěvků: 15045
Zaměstnanci a konec roku
« Odpověď #1 kdy: Prosinec 08, 2010 »

Nic:-) Zálohy na daň, srážkovou daň a pojistné odvádíte měsíčně, zákonné pojištění odpovědnosti zaměstnavatele čtvrtletně.
Po skončení roku se posílá na FÚ vyúčtování zálohové daně (růžový formulář, do konce února, elektronické podání do 20. března), případně i srážkové daně (žlutý formulář, do konce dubna).
Pokud vás o to zaměstnanec do 15.2.2011 požádá, tak mu provedete roční zúčtování daně za předpokladu, že zaměstnanec nemusí z nějakého důvodu podat daňové přiznání sám.
IP zaznamenána
Stran: [1]