Jak podnikat - diskuzní fórum

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  
Stran: [1]

Autor Téma: Zanechání studia na střední škole u OSVČ  (Přečteno 1113 krát)

slavina

  • Newbie
  • *
  • Příspěvků: 1

Vlastním od roku 2009 živnostenský list a současně jsem studentem střední školy. Z podnikání jsem dosud neměl v roce 2009 a ani letos nemám žádné příjmy, plánovaná činnost nevyšla, živnost jsem však nezrušil. V polovině prosince 2009 jsem zanechal studia a od poloviny ledna jsem díky přestupu začal studovat a dosud studuji na jiné střední škole. Přehled jsem podal za rok 2009 s tím, že jsem po celý rok 2009 nezaopatřené dítě, domníval jsem se, že postačuje, že po část měsíce jsem pojištěncem státu. Příjmy jsem měl nulové. Nyní jsem slyšel názor, že moje činnost byla tudíž v prosinci a lednu hlavní a musím doplatit minimální zálohy za tyto měsíce, byť jsem část těchto měsíců byl státním pojištěncem? Nebo snad musím probůh platit zálohy až do podání opravného přehledu? Musím podat opravný přehled nebo stačí pouze řádný  z března opravit? Jak by bývalo bylo vhodné se v takové situaci zachovat? Přerušit podnikání a zaregistrovat se na úřadu práce? Nelze činnost přerušit zpětně? Opravdu se musím zadlužit je kvůli vlastnictví živnostenského listu? Pokud bych jej neměl, nemusel bych platit nic? Děkuji za odpověď.
IP zaznamenána

Zdena

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Příspěvků: 15045
Zanechání studia na střední škole u OSVČ
« Odpověď #1 kdy: Srpen 26, 2010 »