Jak podnikat - diskuzní fórum

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  
Stran: [1]

Autor Téma: doklady  (Přečteno 3241 krát)

Jana

  • Host
doklady
« kdy: Březen 26, 2008 »

Dobrý den, jsem OSVČ, nákup a prodej zboží. Chtěla bych se zeptat, při vedení danové evidence musím na každý výdajový paragon vystavovat výdajový doklad nebo můžu ke konci zdanovacího období paragony rozdělit a doklad vystavit třeba na 5 paragonů s čistícími prostředky? Nejsem plátce DPH. Děkuji mnohokrát za odpověd.
IP zaznamenána

Zdena

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Příspěvků: 15045
doklady
« Odpověď #1 kdy: Březen 27, 2008 »

Při vedení  daňové evidence nemusíte vystavovat žádné výdajové pokladní doklady, dokonce ani nemusíte vést pokladnu. Paragon si můžete očíslovat a zapsat jako výdaj na podnikání, nebo můžete za určité období, které si zvolíte (třeba i jednou za rok) vystavit souhrnný doklad na výdaje stejného druhu (například čistící prostředky, pohonné hmoty, kancelářské potřeby ....). Daňová evidence nemá pevná pravidla pro způsob evidování, důležité je správné stanovení základu daně.
IP zaznamenána
Stran: [1]