Jak podnikat - diskuzní fórum

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  
Stran: [1]

Autor Téma: Začít podnikat, či raději ne?  (Přečteno 8661 krát)

Jakub Musil

  • Host
Začít podnikat, či raději ne?
« kdy: Říjen 15, 2007 »

Ahoj,
 jsem 18-ti letý student, webdesignér. Mám několik webových projektů, na kterých bych v brzké době chtěl dlouhodobě zobrazovat reklamu, jak AdSense, tak i reklamu smluvenou přímo se zájemcem. Jelikož vím, že půjde o dlouhodobou činnost rozhodl jsem se zřídit si živnost, dle Vašeho doporučení \"Reklamní činnost a marketing\".  

Než se do všeho pustím, raději se Vás ještě zeptám na poměrně dost důležitou věc.
V případě, že již budu mít výše zmíněnou živnost a jsem student. Kolik budu muset z reklamy vydělávat měsíčně, aby se mi živnost vyplatila a byla zisková?
Jak vysoké jsou náklady spojené čistě jen s živností ročně?
Co vše jako živnostník student budu muset tedy platit a co ne?

Četl jsem Váš web a moc mi pomohl, avšak raději si ověřuji, zda jsem pochopil určité části webu správně.

Děkuji za pochopení a brzkou odpověď.
Přeji příjemný zbytek dne
IP zaznamenána

Zdena

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Příspěvků: 15045
Začít podnikat, či raději ne?
« Odpověď #1 kdy: Říjen 16, 2007 »

IP zaznamenána

Stanislav1964

  • Newbie
  • *
  • Příspěvků: 4
Začít podnikat, či raději ne?
« Odpověď #2 kdy: Únor 27, 2008 »

Zároveň doporučuji nastudovat Obchodní zákoník - o ručení veškerým svým majetkem/ a i tím co můžete zdědit/ a rovněž Exekuční zákon.
IP zaznamenána

EU-Firma

  • Host
Začít podnikat, či raději ne?
« Odpověď #3 kdy: Únor 28, 2008 »