Jak podnikat - diskuzní fórum

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  
Stran: [1]

Autor Téma: Dohoda o pracovní cinnosti-new  (Přečteno 3642 krát)

camill

  • Newbie
  • *
  • Příspěvků: 2
Dohoda o pracovní cinnosti-new
« kdy: Leden 02, 2010 »

Dobrý večer,

prosím o radu jelikož jsem začátečník a uz mam těch informaci tolik ,ze uz se v tom moc nevyznám.Prosím o radu.
Budu pracovat na žl,ale ta firma chce abych jim dala svoje ičo ,ale zatím mne nevybrali na 100 procent a žl nevlastním.

Zajímalo by  mne zda-li je možná si udělat žl,ale hned ho pozastavit než mi řeknou zda-li mne vybrali????

Mockrát děkuji  za odpověď :)
IP zaznamenána

Zdena

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Příspěvků: 15045
Dohoda o pracovní cinnosti-new
« Odpověď #1 kdy: Leden 03, 2010 »

Navrhuji jiný postup.
Zařiďte si živnostenské oprávnění, ale nepřerušujte hned činnost, na to je dost času. Přerušení se na ŽÚ oznamuje až v případě, že hodláte činnost přerušit na dobu delší, než půl roku.
Na jednotném registračním formuláři (na ŽÚ) nevyplňujte části C a D, prostřednictvím kterých oznamujete zahájení činnosti zdravotní pojišťovně a na OSSZ. Zatím budete mít pouze živnost a IČ a z toho vám neplynou žádné povinnosti.
Pokud by vás firma vybrala, tak až při faktickém zahájení činnosti proveďte oznámení na OSSZ a ZP. Zdravotní pojišťovna chce oznámení do 8 dnů od skutečného zahájení činnosti (nikoliv od data získání živnostenského oprávnění), na OSSZ stačí oznámit do osmého dne následujícího měsíce.
Když vás firma nevybere, tak oznamte na ŽÚ přerušení podnikání.
IP zaznamenána

camill

  • Newbie
  • *
  • Příspěvků: 2
Dohoda o pracovní cinnosti-new
« Odpověď #2 kdy: Leden 05, 2010 »

Děkuji za odpověď :)

Hezký den a at se daří !
IP zaznamenána

slunecnice

  • Jr. Member
  • **
  • Příspěvků: 51
Dohoda o pracovní cinnosti-new
« Odpověď #3 kdy: Leden 23, 2010 »

Dobrý večer,