Jak podnikat - diskuzní fórum

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  
Stran: [1]

Autor Téma: DLuh VZP jako student?  (Přečteno 2408 krát)

Ivo_Juracek

  • Newbie
  • *
  • Příspěvků: 3
DLuh VZP jako student?
« kdy: Listopad 26, 2009 »

Dobry den všem,
dnes mi přišlo od VZP že jim dlužím 2160 Kč a přitom jsem student VUT.mám zmenene bydliste a oni si sami zjistili to nove,tos i nemozou zjistit že sem student?ProsimVas poradte musim tto zapltit nebo se s tim da neco delat?

Moc dekuji vsem
IP zaznamenána

Zdena

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Příspěvků: 15044
DLuh VZP jako student?
« Odpověď #1 kdy: Listopad 26, 2009 »

Dlužná částka odpovídá pojistnému osoby bez zdanitelných příjmů za 2 měsíce. Možná jste dosáhl věku 26 let a stát za vás přestal platit pojistné.
IP zaznamenána

Ivo_Juracek

  • Newbie
  • *
  • Příspěvků: 3
DLuh VZP jako student?
« Odpověď #2 kdy: Listopad 26, 2009 »

Je mi 19  v radenm terminu jsem nastoupil na VUT brno zapsany jako student VUT jsem od cervna.Je to za dve obdobi ale nechapu proc vzdyt jsem student i na socialce v zadosti o pridavky meli potvrzeni .To si to VZP neumi dohledat to vazne budu muset zaplatit ?To je novy zpusob jak se daji ziskat penize?takovym zpusobem?to uz zijeme v uplnem kocourkove?do 15 dnu muzu podat namitku ovsem otazka je jestli to ma cenu potreboval bych poradit. prosim
IP zaznamenána

Zdena

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Příspěvků: 15044
DLuh VZP jako student?
« Odpověď #3 kdy: Listopad 26, 2009 »