Jak podnikat - diskuzní fórum

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  
Stran: [1]

Autor Téma: Doklady při online prodeji licencí k SW  (Přečteno 2128 krát)

Honza

  • Newbie
  • *
  • Příspěvků: 3
Doklady při online prodeji licencí k SW
« kdy: Srpen 19, 2009 »

Dobrý den,
mám problem s doložením příjmů v mém budoucím online podnikání: jsem student (končící), co má OSVČ jako vedlejší prac. činnost, ŽL na volnou živnost (nejsem plátce DPH). Mé online podnikání bude spočívat v prodávání licenčních čísel k mému vlastnímu software, který bude volně dostupný ke stažení. Představoval jsem si to tak, že si uživatel na mém webu nakliká o kolik licenčních čísel má zájem, následně mi pošle na bank. účet danou částku s nějakými identifikačními údaji a já mu ta licenční čísla poskytnu. Tohle by bylo ideální, ale při sepisování přehledu příjmů a výdajů za rok nemám k daným částkám jak doložit (kromě bankovních výpisů), kolik jsem těch licenčních čísel vlastně prodal. Na internetu jsem už na ten můj \"ideální\" systém narazil, ale nevim, jestli je úplně \"legální\", proto bych tady rád zjistil víc info. Rád bych se vyhnul fakturačnímu systému, když jen prodávam licence k programu, jejichž prodej po objednání není nijak časově vázaný. Na druhou stranu po mě může druhá strana (školy/společnosti/apod.) chtít doklad o prodeji. Chci v tom mít jasno dřív než udělám první čárku v tom svém online prodejním systému :o) Jaké jsou tedy možnosti?


Velice děkuji za každou pomoc, Jax.
IP zaznamenána

Jan Bláha

  • Newbie
  • *
  • Příspěvků: 8
    • http://obchod.blahasoft.cz
Doklady při online prodeji licencí k SW
« Odpověď #1 kdy: Srpen 20, 2009 »