Chtěl bych se zeptat, pokud jsem neplátce DPH a vystavím klasickou fakturu s formou úhrady převodem na účet (vypustím tedy daňový doklad z názvu, datum uskutečnění zdan. plnění...), ale jak to bude u ceny? Mám tam uvést pouze Kč celkem nebo tam musejí být i kolonky pro DPH?
A ještě bych se chtěl zeptat, zda musím mít na faktuře, kterou vystavím, číslo objednávky (živým se prodejem internetové reklamy na svých stránkách), ale objednávky na reklamu přijímám jen jako obyčejnou žádost na e-mailu. Je potřeba toto nějak ošetřit nebo to nevadí?
A poslední otázka, když mám místo podnikání v ŽL uvedené na trvalém bydlišti, ale častěji jsem na adrese, kterou mám uvedenou jako korespondenční, mohu i tuto adresu uvést na faktuře (tedy že by tam byla normálně moje adresa místa podnikání, kterou mám i na razítku), ale někde bokem bych ještě přidal korespondenční adresu (zda to tak může být nebo je to zbytečné)?
Děkuji :-)