Jak podnikat - diskuzní fórum

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  
Stran: [1]

Autor Téma: Záruční list  (Přečteno 2034 krát)

Lacca

  • Newbie
  • *
  • Příspěvků: 6
Záruční list
« kdy: Únor 11, 2009 »

Dobrý den,
mám prosím vás dva dotazy. Chtěl bych si založit živnost na prodej kompletních počítačových sestav.
 1. Je lepší být neplátcem DPH, i když bych nakupoval od plátce DPH a výrobky bych prodával koncovým uživatelům?
 2. Jak by to bylo se záručním listem? Nakupoval bych komponenty(graf. karta, zvukovka, zdroj.....) s dvouletou zárukou a prodával bych to potom jako sestavu PC. Zákazníkovy bych potom sestavu poslal se všemi záručnímy listy komponentů, nebo bych vystavil svůj záruční list na celou sestavu a záruční listy komponentů bych si uschoval.

Děkuji za odpověď a přeji příjemný den
IP zaznamenána

Zdena

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Příspěvků: 15044
Záruční list
« Odpověď #1 kdy: Únor 11, 2009 »

1. Pokud budou koncoví uživatelé neplátci, pak pro ně jako plátce DPH budete dražší.
2. Nevím.
IP zaznamenána

Nela

  • Jr. Member
  • **
  • Příspěvků: 86
Záruční list
« Odpověď #2 kdy: Únor 12, 2009 »

Záruční listy od jednotlivých komponetů jsou pro Vás jako podnikatele takřka bezpředmětné, protože pokud budete reklamovat, nevztahuje se na Vás zákon o ochraně spotřebitele (tuším 634/1992 Sb.), ale postupujete klasicky podle dodavatelsko-odběratelských smluv upravených v ObchZ.
Koncovým zákazníkům musíte vystavit doklad - záruční list.
IP zaznamenána

Lacca

  • Newbie
  • *
  • Příspěvků: 6
Záruční list
« Odpověď #3 kdy: Únor 12, 2009 »

Děkuji za rychlou odpověď. Pomohla.
IP zaznamenána
Stran: [1]