Jak podnikat - diskuzní fórum

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  
Stran: [1]

Autor Téma: faktury zaslané elektronickou poštou  (Přečteno 3586 krát)

JanaU

  • Host
faktury zaslané elektronickou poštou
« kdy: Duben 22, 2008 »

Dobrý den chtěla jsem se zeptat, jsme plátci DPH mohu si do účetnictví dát fakturu zaslanou emailem a nečekat na originál. (faktura je naskenovaná včetně razítka a podpisu po vytištění vypadá jako fotokopie). děkuji za odpověď
IP zaznamenána

Zdena

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Příspěvků: 15053
faktury zaslané elektronickou poštou
« Odpověď #1 kdy: Duben 22, 2008 »

Z hlediska uplatnění DPH je důležité, aby faktura měla všechny náležitosti běžného daňového dokladu podle § 28 ZDPH. Dále je třeba, aby měla náležitosti z hlediska zákona o účetnictví. Podpis ani razítko dodavatele nejsou povinnými náležitostmi. Jediný rozdíl mezi fakturou, zaslanou mejlem,  kterou jste si vytiskla sama a tou, kterou by poslal dodavatel poštou, je v přeložení papíru:-)
IP zaznamenána
Stran: [1]