Jak podnikat - diskuzní fórum

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  
Stran: [1]

Autor Téma: Upřesnění dokladového \"oběhu\"  (Přečteno 2424 krát)

Daniel Rataj

  • Host
Upřesnění dokladového \"oběhu\"
« kdy: Prosinec 16, 2008 »

Dobrý den, prosím o radu.
Jedná se mi o vydávání dokladů na provedenou službu. Jsem IT programátor, vedu daňovou evidenci, skutečné výdaje. Kromě běžného účtu u své banky mám také elektronický účet PayPal (v dolarové měně).
Situace je přibližně takováto: Lidé navštíví moje stránky (většinou z ciziny) a zjistí, že touží po nějakém produktu. Tak si jej zaplatí převodem na můj PayPal účet. Já žádný doklad neposílám (není-li požadováno).
Jednou za čtvrt roku přibližně si přepošlu část peněz na svůj podnikatelský účet.

Tak, to co mě tíží je následující:

V případě, že chci si zanést do daňové evidence \"výnos\" z prodeje své služby, je třeba vypsat fakturu? Nebo jiný doklad? Případně stačí samotný výpis z PayPalu? Dost často se jedná o \"anonymní\" vklad, případně jenom se jménem. Když už tedy fakturu vystavím, je nutné uvádět jméno a adresu příjemce? Případně jak to napsat.

Moc děkuji za odpověď.
Daniel
IP zaznamenána

Jana Konečná

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Příspěvků: 578
    • http://www.jakpodnikat.cz
Upřesnění dokladového \"oběhu\"
« Odpověď #1 kdy: Prosinec 18, 2008 »

Stačí zanést příjem do daňové evidence, s odkazem na výpis z účtu. Doporučuji vytisknout si ze svých stránek pravidla pro platby a podklady pro to, za co vám lidé platí - to pak přiložit k daňové evidenci.
IP zaznamenána

Daniel Rataj

  • Host
Upřesnění dokladového \"oběhu\"
« Odpověď #2 kdy: Prosinec 18, 2008 »

Citace: admin
Stačí zanést příjem do daňové evidence, s odkazem na výpis z účtu. Doporučuji vytisknout si ze svých stránek pravidla pro platby a podklady pro to, za co vám lidé platí - to pak přiložit k daňové evidenci.
Děkuji za odpověď.