Jak podnikat - diskuzní fórum

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  
Stran: [1]

Autor Téma: Podnikání na živnost, provozovny a nápad na podnikání  (Přečteno 5252 krát)

TXH

  • Newbie
  • *
  • Příspěvků: 2

Dobrý den, je mi 27 let, úspěšně vyučený jako elektrikář slaboproud, už 8 let pracuji v zaměstnání čím jsem vyučen jako technik, výroba složitých el zařízení a montáže za každého počasí. Když jsem začal pracovat po vyučení začal sem s výplatou 7 tis, teď už mam kolem 13,5 až 14,5 tis měsíčně. Mam už přítelkyni a nějaké výhledy do budoucna a i plány koupit nějakou starou nemovitost a tu postupně opravit a stávající výplata opravdu nestačí, abych to vše utáhl, natož aby mi dali půjčku. V tomto zaměstnání už zůstat nadále nechci, jednak se zvyšují nároky a za čím dál tím více věcí být zodpovědný a finanční ohodnocení nijak neporoste, ale práce navíc to ano.

Hledal jsem i jiné práce ve velkém okolí a peníze jsou stejné a nebo dojíždět do zahraničí, což nemohu, protože mam i nějaké povinosti doma, pomoc rodičům atd ..

Už delší dobu přemýšlím o podnikání na živnost.

Mezi mé koníčky patří oprava elektroniky a spotřebičů, oprava počítačů a notebooků.... dále pak oprava a renovace starých aut a autodílů, karosářské a lakýrnické práce atd ...

Jelikož nejsem tím vyučený tak bych musel zvolit nějaké podnikání ohledně volné živnosti.