No, ona má ta datová schránka i své nevýhody. Musíte ji pravidelně kontrolovat, dokumenty jsou po 10 dnech považovány za doručené (lze nastavit upozornění emailem na novou zprávu). Úřady Vám tam budou (alespoň by měly) posílat veškerou korespondenci. Po 90 dnech od doručení jsou přijaté zprávy smazány (ledaže byste si zaplatila za tzv. trezor). Došlý dokument, který si vytisknete, Vám úřady asi neuznají, není to originál.
Také se mi hrubě nelíbí nová povinnost fyzických osob, které mají datovou schránku, odesílat daňové přiznání (a některé jiné dokumenty) pouze v elektronické podobě. Hlavně ty pokuty. Zatím to vypadá, že ten, kdo měl podat elektronicky a podá papírové přiznání, automaticky vyfasuje pokutu 2.000,- Kč. Myslím, že je dost lidí, kteří si zřídili datovou schránku, a o této povinnosti nevědí. Jaký podraz si na nás stát vymyslí příště? Kdybych byla pouze spolupracující osobou, tak bych si datovou schránku nezřizovala.