Jak podnikat - diskuzní fórum

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  
Stran: [1]

Autor Téma: Jak je to s terminy, do kdy co stihnout?  (Přečteno 1710 krát)

Jirda

  • Newbie
  • *
  • Příspěvků: 7
Jak je to s terminy, do kdy co stihnout?
« kdy: Prosinec 28, 2013 »

Dobry den,

rad bych se zeptal, jak je to s terminy a povinnostma dalsi rok. Jsem student a zivnostensky list jsem si zridil v srpnu a nerad bych neco propasl, hlavne co s etyce plateb apod.

Pokud se nepletu, danove priznani musim podat do konce brezna a prehled prijmu a vydaju snad az do konce dubna. Predpokladam, ze stejny vykaz budu muset odevzdat sve zdravotni pojistovne.

Zajima me, jak to pak bude s platbami. Musim zacit platit zalohy pro zdravotni pojisteni uz v lednu nebo az mi je pojistovna spocita pote, co ji predam ten vykaz? Tak samo predpokladam to bude u spravy socialniho zabezpeceni.

Nebo kdyz jsem student, tak zalohy platit nemusim a doplatim pouze spocitane poplatky za rok 2013 a pak bude stejny postup i pro 2014?

Mam v tom trochu gulas:)))

Dekuji mnohokrat za odpoved.
IP zaznamenána

Zdena

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Příspěvků: 15045
Jak je to s terminy, do kdy co stihnout?
« Odpověď #1 kdy: Prosinec 28, 2013 »

Daňové přiznání do 1. 4. 2014 (do 8. 4. 2014 bez sankce).
Přehledy pro zdravotní pojišťovnu a pro OSSZ do 2. 5. 2014. Doplatky pojistného za rok 2013 do 8 dnů od podání přehledů. Zálohy na pojistné na rok 2014 až po podání přehledů.
Pokud nevykážete za rok 2013 ztrátu, tak budete v roce 2014 platit zálohy na zdravotní pojištění.
Pokud jste podnikal celý rok a vykážete daňový základ vyšší než 62.121,- Kč, tak doplatíte pojistné na SP a v roce 2014 budete platit zálohy. Více informací zde:
http://www.jakpodnikat.cz/socialni-pojisteni-a-nizky-zisk.php
IP zaznamenána

Jirda

  • Newbie
  • *
  • Příspěvků: 7
Jak je to s terminy, do kdy co stihnout?