Jak podnikat - diskuzní fórum

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  
Stran: [1]

Autor Téma: dluh u vzp  (Přečteno 3567 krát)

steeldog

  • Newbie
  • *
  • Příspěvků: 7
dluh u vzp
« kdy: Září 08, 2013 »

Dobrý den,

před rokem jsem si založil živnostenská oprávnění jako student. Zaregistroval jsem se na socialce, financaku, zdravotni pojistovne. Vsude jsem ukazoval potvrzeni o studiu atd. Docetl jsem se ze socialni plati stat a zdravotni prvni rok taky nemusim mesicne platit zadne zalohy. Pouze podam prehleda a pak zaplatim podle procent. Vsechny prehledy jsem posilal. Doted se mi nikdy nezval jen dnes mi prisel ze zdravotni pojistovny dopis ze mam zaplatit 20 tis. za zdravotni pojisteni. Jak je to mozne ze to po me chteji kdyz jsem student, ani jsem si tolik za ten rok nevydelal...? Je mozne ze mi to smazou nebo prominou? nemel bych na to ani penize...dekuji moc
IP zaznamenána

Zdena

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Příspěvků: 15045
dluh u vzp
« Odpověď #1 kdy: Září 08, 2013 »

Je z dopisu zřejmé, za co předepsali tak vysoké pojistné? Zaplatil jste pojistné podle přehledu za rok 2012? Jaké vyšly zálohy na rok 2013? Odevzdal jste zdravotní pojišťovně potvrzení o studiu?
Zajděte na pobočku a nechejte si to vysvětlit. Je možné, že to opraví.
IP zaznamenána

steeldog

  • Newbie
  • *
  • Příspěvků: 7
dluh u vzp
« Odpověď #2 kdy: Září 08, 2013 »

Nemám ho teď u sebe ale melo by to byt pojistne za obdobi 8.10.2012 do 17.8. Potvrzeni o studiu jsem daval pojistovne hned pri registraci platce dane pri registraci. Vsude mi rikali ze prvni rok podnikani pri studiu nemusim platit zalohy, ze je za me plati stat. tak jsem zadne neposilal. v prehledu mi vyslo ze nemam platit zadne zalohy protoze jsem mel naklady vyssi nez zisk....taky se divim te vysi a toho ze kdyz jsem byl v celem obdobi student tak po me toto chteji....doufam, ze to nebudu muset platit
IP zaznamenána

Zdena