Jak podnikat - diskuzní fórum

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  
Stran: [1]

Autor Téma: Poprosim o radu ohladom zivnosti  (Přečteno 2635 krát)

spawn133

  • Newbie
  • *
  • Příspěvků: 1
Poprosim o radu ohladom zivnosti
« kdy: Duben 23, 2013 »

Dobry den, potreboval bych poradit.
Momentalne som pracujuci student, studujem kombinovanou formou a praca je na plny uvazek. Chcem si zalozit zivnost abych mohol predavat zbozi nakupene trebars zo zahranicnych shopoch (ebay, aliexpres). Co postaci ako doklad o zaplateni za nejake zbozi, ked mi nepride ziadne potvrdenie (faktura)?
A da sa odpocet dph za platenie skoly? Polrocne to vychadza na 9000 + cestovne.


Budem Vam velmi vdacny.
IP zaznamenána

Zdena

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Příspěvků: 15045
Poprosim o radu ohladom zivnosti
« Odpověď #1 kdy: Duben 23, 2013 »

Dokladem o zaplacení nakoupeného zboží bude výpis z PayPalu. Místo faktury si můžete stáhnout stránku s aukcí.

Školné bych neodečítala. Pokud jde o cestovné, tam musí být zřejmé, že souvisí s příjmy z podnikání.
IP zaznamenána

TheBlack

  • Newbie
  • *
  • Příspěvků: 1
Poprosim o radu ohladom zivnosti
« Odpověď #2 kdy: Duben 26, 2013 »

Dobrý den,

prosím vás o radu, jakou formu registrace zvolit.

Mám nápad na malé podnikání. Jedná se o činnost pouze v létě, maximálně 4 měsíce a pouze za dobrého počasí. Živnostník a 1-2 brigádníci. Základní kapitál nepřekročí 50 000 a taktéž výdělek nebude za jeden rok(celkově) vyšší než udaná částka.

Chci to udělat s kamarádem. Student a plnoletý (já mám 18 bohužel až po prázdninách), takže by to on měl na sebe a já byl formálně jeho brigádník.
Jenomže začátkem září přerušuje studium, přestane být studentem a já ještě nebudu plnoletý.

Když to napíšu například na rodiče, tak už se zase připravíme o studentské výhody na daních...

Co je podle vás nejvhodnější pro nás?