Jak podnikat - diskuzní fórum

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  
Stran: [1]

Autor Téma: Co můžeme dát do výdajů  (Přečteno 1714 krát)

KOsa10

  • Jr. Member
  • **
  • Příspěvků: 51
Co můžeme dát do výdajů
« kdy: Duben 10, 2013 »

Dobrý den,

jsme s.r.o., plátci DPH. Firma nemá žádného zaměstnance, je zde pouze jednatel, který je na fin.úřadě veden jako osoba bez příjmů, tedy nedostává žádný plat, žádnou jednatelskou odměnu.

Firma se zabývá hlavně zprostředkovatelskou činností, zprostředkováním různých obchodů, prodejů apod. Co si prosím můžeme dát do výdajů? Můžeme si dát do výdajů např. stravu, kancelářské potřeby apod.? Jak se to řeší, když se strava nakoupí např. v klasickém supermarketu, kde nemáte na účtence, kdo to nakoupil? Co vše si můžeme dát do nákladů?

Děkujeme za rady.
IP zaznamenána

Marie

  • Hero Member
  • *****
  • Příspěvků: 916
Co můžeme dát do výdajů
« Odpověď #1 kdy: Duben 10, 2013 »

Dobrý den.
Kancelářské potřeby ano, ale stravu????
Pročtěte si §24 Zákona o daních z příjmů.
IP zaznamenána

KOsa10

  • Jr. Member
  • **
  • Příspěvků: 51
Co můžeme dát do výdajů
« Odpověď #2 kdy: Duben 10, 2013 »

Ano, myslel jsem si, že strava nejspíše nepůjde, ale raději se zeptám. Šlo mi např. o kafe, vodu do kanceláře apod.
IP zaznamenána
Stran: [1]