Jak podnikat - diskuzní fórum

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  
Stran: [1]

Autor Téma: Odstoupení od smlouvy o zprostředkování  (Přečteno 1521 krát)

gustka

  • Newbie
  • *
  • Příspěvků: 15

Dobrý den, můžete mi prosím poradit s mým problémem? Mám internet. obchod fungující na principu přeposílání objednávek. S dodavatelem ( prodejcem ) mám uzavřenou smlouvu o zprostředkování. Ve smlouvě je mimo jiného uvedeno, že  se prodejce zavazuje poskytovat informace nezbytných pro uzávírání kupních smluv ( objednávek ), zejména xml export skladového zboží ve formě textů a fotek,možnost vzdáleného importu objednávek, informace o realizaci či nereal. obchodu. V dalším bodě ale je tato věta: Prodejce nenese žádnou odpovědnost za výpadky dodávání informací ( xml ) , aktualizace nabídky či problémy internetových obchodů s vyřizováním objednávek. Další bod je : Prodejce se zavazuje vždy nejpozději do 15.pracovního dne kalendářního měsíce předat zprostředkovateli vyúčtování obsahující souhrnný přehled jednotlivých realizovaných objednávek v předcházejícím kalendářním měsíci.  Závěrečné ustanovení zní: Tato smlouva se uzavírá na dobu neurčitou. Smluvní strany mohou smlouvu vypovědět. Výpovědní doba činí 1 měsíc a začíná běžet prvním dnem měsíce následujícího po doručení výpovědi druhé straně. Vypovězení smlouvy se žádným způsobem nevztahuje na práva a povinnosti stran, které vznikly na základě smlouvy před tímto vypovězením. Strany si dále vyhrazují právo od smlouvy odstoupit, budou-li k tomu dány zákonné důvody podle zákona či této smlouvy. Můj problém je , že mi prodejce po roce spolupráce začal před vánocemi posílat ve feedu ( informace k produktům xml ) pouze velkoobch. ceny, tudíž mi znemožnil prodej.  >:( Po upozornění, že jsem musela obchod zavřít se nic nedělo. Nekomunikovali. Nehledě na to, že nedodržují termíny pro zasílání vyučtování. To posílali vždy až po mé několikáté žádosti, tak 1x za dva - tři měsíce. Poslední přehled vyučtování za prosinec mi do dneška neposlali. Psala jsem jim několikrát e-mail s upozorněním na nefunkční data xml, 31.1. jsem jim poprvé napsala, že chci odstoupit od smlouvy dohodou a že nemohu dodržet výpovědní dobu, protože mám obchod vypnutý z důvodu špatných cen aktualizovaných od nich. Také že žádám o poslední přehled vyúčtování. Od té doby jsmem jim psala ještě 2x jestli by se mi mohli vyjádřit, zda souhlasí s odstoupením dohodou. Na emaily nereagují i když mi příjde potvrzení o přečtení, já a už bych to chtěla dořešit. Prosím tedy o radu: mám poslat nějaký dopis o odstoupení od smlouvy o zprostředkování s okamžitou platností, nebo musím dodržet 1 měsíční výpovědní lhůtu. A mohli by jste mi prosím poradit jak formulovat tento dopis, neumím v tom chodit a nevím jak se toto řeší.Předem vám děkuji za rychlou odpověď, potřebuji toto rychle dořešit, abych mohla obchod znovu otevřít s novým dodavatelem. Děkuji K.
IP zaznamenána
Stran: [1]