Omlouvám se, vložila jsem dotaz do jiné diskuze, takže prosím znova.
Kadeřnice má prostory k podnikání v nájmu. Příjmy za kadeřnické služby má velmi nízké (má malé dítě, proto pracuje spíš sporadicky). Proto prostory kadeřnictví pronajímá se souhlasem majitele budovy dalším 8 kadeřnicím a z pronájmu má příjem dost vysoký (cca 600.000,-. V r.2012 tyto prostory vybavila novým nábytkem, který používají kromě ní i pronajímatelky. Prosila bych o radu, které výdaje (vede DE) mohu uplatnit do §9. Předpokládám, že běžný nájem, vodné, el. energii uplatní u sebe v §7 (i když tyto výdaje byly jiných kadeřnic). Příjem za nájem je v §9 a přefakturaci vodného a el.energie od kadeřnic - §7 (dle pokynu GFŘ D-6, takhle jsem ho pochopila), ale nejsem si jistá, zda mohu dát do skutečných výdajů k §9 rekonstrukci kadeřnictví (nový nábytek, podlahová krytina atd.), když vlastně toto používají pronajímatelky, anebo jestli mohu tyto výdaje dát kadeřnici do výdajů k §7 a v §9 uplatnit výdaje paušálem, což by bylo daňově mnohem výhodnější . Děkuji za názor