Jak podnikat - diskuzní fórum

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  
Stran: [1]

Autor Téma: Jak postupovat při reklamaci u neexistujícího dodavatele...  (Přečteno 827 krát)

Irena.007

  • Newbie
  • *
  • Příspěvků: 1

Mám internetový obchod s nábytkem. Nejsem přímo dodadavelem, ale jen zprostředkovávám prodej. Nedávno přišla reklamace od mého zákazníka na zboží, dodavatel x.. od kterého zboží bylo už IČ zrušil, a firmu koupil nový majitel, který má zas svoje IČ. (S dodavatelem x.. už dávno nespolupracuji, byl problémový)
Nevím jak postupovat., když náklady uhradím ze svého, nemám je pak jak účetně vykázat, zákazník zaplatil dodavateli a faktura je vypsaná na adresu a IČ bývalého dodavatele. A pak nevím jak bych peníze dostala zpět. Jsem v tomto případě zodpovědná za reklamaci? Jak mám postupovat? V obchodních podmínkách mám napsané, že za reklamace nejsem zodpovědná, ale toto je taková nestandartní situace...

Moc děkuji za každý příspěvek.

irena.007@email.cz
IP zaznamenána
Stran: [1]