Jak podnikat - diskuzní fórum

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  
Stran: [1]

Autor Téma: živnost sprostředkování k Hlavnímu pracovnímu poměru  (Přečteno 1681 krát)

zylvar

  • Newbie
  • *
  • Příspěvků: 8

Dobrý den,
můj dotaz bude dosti obsáhlý ale jsem v tomto oboru nováček a z informací které jsem si přečetl z různých zdrojů informací mi jde halva kolem proto budu rád za každou pomoc.
chci si založit živnost zprostředkování tiskových služeb  nákup prodej a tvorbu webových stránek
při registraci živnostáku proto uvedu  volnou pracovní živnost 14,47,56,80.?

po uzavření a obdržení živnostenského listu musím kontaktovat zdravotní a sociální??? kuli tomu že budu mít vedlejší podnikatelsou činnost? i když zaměstnavatel za mě sociální a zdravotní platí?
 - budu platit zálohy měsíčně nebo ročně?
 - Daně mi bude dělat vlastní účetní v práci jen zahlásím že si je budu zpracovávat sám je to tak?
 - v případě že nebudu mít za rok žádné obraty platím socíální a zdravotní ? nebo platím jen poměrnou částku ze svého zisku?

jelikož pracuji v tiskárně můj podnikatelský záměr je takový že zadám zakázku od zákazníka v práci zde ji vyhotový a já ji pak s marží prodám zákazníkovy (je toto možné) ?


Předem děkuji za odpovědi
IP zaznamenána

Zdena

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Příspěvků: 15045
živnost sprostředkování k Hlavnímu pracovnímu poměru
« Odpověď #1 kdy: Duben 12, 2012 »

Přidala bych obor 62 (grafické a kresličské práce).