Jak podnikat - diskuzní fórum

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  
Stran: [1]

Autor Téma: Výpovědní lhůta  (Přečteno 2851 krát)

Rudu

  • Newbie
  • *
  • Příspěvků: 6
Výpovědní lhůta
« kdy: Březen 22, 2012 »

Dobrý den,
jsem student a nedávno jsem si založil živnostenský list jako vedlejší činnost při studiu. Pracuji v jedné poradenské firmě a chtěl bych podat výpověď. Výpovědní lhůta je 6 měsícu. Můj dotaz zní, zda mohu pracovat na HPP, nebo na částečný úvazek v době této výpovědní lhůty? Předem děkuji za odpověď.
IP zaznamenána

Marie

  • Hero Member
  • *****
  • Příspěvků: 916
Výpovědní lhůta
« Odpověď #1 kdy: Březen 22, 2012 »

Pokud se obě strany nedohodnou na ukončení pracovního poměru dohodou, od toho je tu ta výpovědní lhůta. (Ve Vašem připadě činí, jak píšete, 6 měsíců), a po tuto dobu stále pracujete na HPP nebo částečný úvazek
IP zaznamenána

Rudu

  • Newbie
  • *
  • Příspěvků: 6
Výpovědní lhůta
« Odpověď #2 kdy: Březen 22, 2012 »

Takže jestli to chápu dobře tak si nemohu teď najít práci, brigádu v době výpovědní lhůty, ikdyž to bylo podnikání na vedlejší/volnou činnost? Každopádně děkuji za odpověď.
IP zaznamenána

Marie

  • Hero Member
  • *****
  • Příspěvků: 916
Výpovědní lhůta
« Odpověď #3 kdy: Březen 22, 2012 »

Promiňte, ale podnikáte, nebo jste zaměstnán?
IP zaznamenána

Rudu

  • Newbie
  • *
  • Příspěvků: 6
Výpovědní lhůta
« Odpověď #4 kdy: Březen 22, 2012 »

Podnikání
IP zaznamenána

Marie

  • Hero Member
  • *****
  • Příspěvků: 916
Výpovědní lhůta
« Odpověď #5 kdy: Březen 22, 2012 »

Pokud tedy nejste zaměstnán, nejste v žádném pracovněprávním vztahu, tak si sám rozhodujete. Jestli máte s nějakým subjektem uzavřenou nějakou \"výpovědní\" lhůtu, jste povinen dodržet případně sjednané závazky, ale nebrání Vám to, podle mého názoru, v dalších pracovních aktivitách.