Jak podnikat - diskuzní fórum
Témata => Doklady => Téma založeno: RR Srpen 26, 2010
-
Měl bych pár otázek .
Začal jsem prodávat na aukro.cz .
Jak uvedu (Souhrnný daňový doklad) v daňové evidenci , když třeba jsem zaplatit 200Kč ale aukro.cz mi účtoval 150Kč , která částka je platná ? Budu v daňové evidenci ubírat 200Kč nebo podle daňového dokladu 150Kč . A kdybych ubíral těch 150Kč jak mám uvést , že ve bankovním výpise je -200Kč a v daňové evidenci 150 . (jsem neplátce DPH)
V aukro.cz jsem mi stalo, že zákazník nepožadoval fakturu a ani žádný doklad, mám povinnost doklad vydat nebo ne ?
Když zapomenu zaplatit částku kterou dlužím, musím toto uvést někde ? Nebo když zaplatím 2x za měsíc, když už dlužím peníze přes 1000Kč .
Když mi aukro.cz vrátí peníze třeba zákazník nezaplatil , jak toto uvedu v daňové evidenci .
Jaký je rozdíl mezi peněžním deníkem a daňovou evidenci ? Musí se peněžní deník vest ?
Předem děkuji za odpovědi :)
-
Může mi někdo na otázky odpovědět ?
-
Já asi na toto téma nedostanu odpověď .
-
Jen by mě zajímalo co mám použít , jestli souhrnný daňový doklad nebo Faktura - souhrnný danový doklad od aukro.cz , který z dokladů mám použít .
-
Ještě otázka, ve faktuře je záznam :
Zustatek na úcte Uživatele
za období ríjen 2010
Zustatek úctu na konci minulého období 19,30
Navýšení zustatku - naúctované poplatky 310,20
Snížení zustatku - platby a další príjmy -330,00
Zustatek na konci období -0,50
Predplaceno celkem 0,50
Který záznam se uvede jako položka v daňové evidenci ?