Jak podnikat - diskuzní fórum

Témata => Doklady => Téma založeno: Jana Březen 26, 2008

Název: doklady
Přispěvatel: Jana Březen 26, 2008
Dobrý den, jsem OSVČ, nákup a prodej zboží. Chtěla bych se zeptat, při vedení danové evidence musím na každý výdajový paragon vystavovat výdajový doklad nebo můžu ke konci zdanovacího období paragony rozdělit a doklad vystavit třeba na 5 paragonů s čistícími prostředky? Nejsem plátce DPH. Děkuji mnohokrát za odpověd.
Název: doklady
Přispěvatel: Zdena Březen 27, 2008
Při vedení  daňové evidence nemusíte vystavovat žádné výdajové pokladní doklady, dokonce ani nemusíte vést pokladnu. Paragon si můžete očíslovat a zapsat jako výdaj na podnikání, nebo můžete za určité období, které si zvolíte (třeba i jednou za rok) vystavit souhrnný doklad na výdaje stejného druhu (například čistící prostředky, pohonné hmoty, kancelářské potřeby ....). Daňová evidence nemá pevná pravidla pro způsob evidování, důležité je správné stanovení základu daně.