Jak podnikat - diskuzní fórum

Témata => Doklady => Téma založeno: vlasáková Leden 06, 2010

Název: archivace dan.dokl.
Přispěvatel: vlasáková Leden 06, 2010
Jsem plátce DPH, jak dlouho musím archivovat doklady?Děkuji
Název: archivace dan.dokl.
Přispěvatel: Zdena Leden 06, 2010
Daňové doklady 10 let od konce zdaňovacího období (měsíc, čtvrtletí) ve kterém se uskutečnilo zdanitelné plnění, nebo osvobozené plnění s nárokem na odpočet.
Název: archivace dan.dokl.
Přispěvatel: Pavell Leden 06, 2010
Uschovávání daňových dokladů řeší § 27 ZDPH.

Mimo výše uvedeného odstavce 1) je v tomto § také odstavec 4:
\"Ustanovení odst. 1 až 4 se vztahují i .... na osoby povinné k dani..... při uchovávání přijatých daňových dokladů.\" Přeloženo to znamená, že i neplátce DPH musí 10 let uchovávat přijaté daňové doklady.

Prima, ne? :-))

Hezký den!
Název: archivace dan.dokl.
Přispěvatel: Zdena Leden 06, 2010
Bezva:-)
Název: archivace dan.dokl.
Přispěvatel: Pavell Leden 06, 2010
Trochu mne mrzí, že nikdo nedokáže ocenit, co strana a vláda dělá pro odstranění zátěže pro podnikatele (z široké palety vstřícných kroků např. datové schránky, souhrnná hlášení elektronicky a měsíčně etc.) :-))

Hezký den!
Název: archivace dan.dokl.
Přispěvatel: JANAA Leden 07, 2010
Já to tedy oceňuju...aspoň nezakrní mozek....

Jinak je to odstavec 5 paragrafu 27, ale to je jen překlep určitě. A ze znění tohoto odstavce bych to tedy nepochopila ani omylem, ale když to tak píšete....
Název: archivace dan.dokl.
Přispěvatel: vlasáková Leden 08, 2010
Děkuji, za informace. A dál budeme rozšiřovat archivační prostory (těch šanonů!!).