Jak podnikat - diskuzní fórum

Témata => Doklady => Téma založeno: Milka 64 Březen 27, 2017

Název: Nákupy v obchodním řetězci
Přispěvatel: Milka 64 Březen 27, 2017
Dobrý den, chtěla bych se zeptat na tuto situaci. Pokud nakoupím nějaké věci např v Lidlu či jiném obchodním řetězci tak mi dají klasickou pokladní účtenku, jak ale postupovat v případě, že cena bude nad 10 tisíc korun a já si nakoupené zboží budu chtít dát do nákladů ať už jako drobný majetek nebo pro další prodej? Jsou povinni mi vystavit hotovostní fakturu ? Jsem plátce DPH , vedu DE.      Děkuji
Název: Re:Nákupy v obchodním řetězci
Přispěvatel: Zdena Březen 27, 2017
Sdělte dodavateli své DIČ a požádejte o vystavení daňového dokladu. Povinnost vystavit daňový doklad pro osobu povinnou k dani je zakotvena v § 28 odst. 1 zákona o DPH.
Název: Re:Nákupy v obchodním řetězci
Přispěvatel: Milka 64 Březen 28, 2017
Děkuji, myslela jsem si to.