Jak podnikat - diskuzní fórum

Témata => Doklady => Téma založeno: bílková Květen 28, 2013

Název: Faktura přijatá od našich odběratelů
Přispěvatel: bílková Květen 28, 2013
Dobrý den,

potřebuji poradit,protože v zákoně o DPH tuto informaci nemůžu najít. Jsme firma, která má sídlo jinde než provozovnu (adresa korespondenční)! Problém je, že fakturační adresu máme v Praze, ale provozovnu máme jinde, tudíž nám chodí faktury od našich dodavatelů na adresu provozovny a ne na adresu, kde máme síldo (teda fakturační)!! v zákoně o DPH nevyčtu, jestli musí být jako náležitost daňového dokladu adresa sídla firmy, nebo můžeme archivovat i doklady, ke uvedli naši provozovnu jako fakturační adresu.

Děkuji za pomoc a rady předem

Bílková
Název: Faktura přijatá od našich odběratelů
Přispěvatel: bílková Květen 28, 2013
Jde to pochopit? :-/
Název: Faktura přijatá od našich odběratelů
Přispěvatel: Zdena Květen 28, 2013
Najdete v ustanovení § 29 odst.4 zákona o DPH. Na daňových dokladech má být uvedeno sídlo.
Název: Faktura přijatá od našich odběratelů
Přispěvatel: bílková Květen 28, 2013
Děkuji, ten paragraf jsem pročítala 20-krát, ale zmátli mě na živnostenském úřadě, kde řekli, že je to jedno, jakou adresu máme uvedenou na daňovém dokladu. Ale v paragrafu je napsané jasně, že sídlo společnosti.

Děkuji moc za tyto diskuze
Název: Faktura přijatá od našich odběratelů
Přispěvatel: Zdena Květen 28, 2013
Důvěřujte hlavně sobě. Pochybuji, že by na živnostenském úřadě věděli, co je to daňový doklad.