Jak podnikat - diskuzní fórum

Témata => Daňové výdaje => Téma založeno: KOsa10 Duben 10, 2013

Název: Co můžeme dát do výdajů
Přispěvatel: KOsa10 Duben 10, 2013
Dobrý den,

jsme s.r.o., plátci DPH. Firma nemá žádného zaměstnance, je zde pouze jednatel, který je na fin.úřadě veden jako osoba bez příjmů, tedy nedostává žádný plat, žádnou jednatelskou odměnu.

Firma se zabývá hlavně zprostředkovatelskou činností, zprostředkováním různých obchodů, prodejů apod. Co si prosím můžeme dát do výdajů? Můžeme si dát do výdajů např. stravu, kancelářské potřeby apod.? Jak se to řeší, když se strava nakoupí např. v klasickém supermarketu, kde nemáte na účtence, kdo to nakoupil? Co vše si můžeme dát do nákladů?

Děkujeme za rady.
Název: Co můžeme dát do výdajů
Přispěvatel: Marie Duben 10, 2013
Dobrý den.
Kancelářské potřeby ano, ale stravu????
Pročtěte si §24 Zákona o daních z příjmů.
Název: Co můžeme dát do výdajů
Přispěvatel: KOsa10 Duben 10, 2013
Ano, myslel jsem si, že strava nejspíše nepůjde, ale raději se zeptám. Šlo mi např. o kafe, vodu do kanceláře apod.