Jak podnikat - diskuzní fórum

Témata => Živnosti => Téma založeno: Irena.007 Srpen 01, 2012

Název: Jak postupovat při reklamaci u neexistujícího dodavatele...
Přispěvatel: Irena.007 Srpen 01, 2012
Mám internetový obchod s nábytkem. Nejsem přímo dodadavelem, ale jen zprostředkovávám prodej. Nedávno přišla reklamace od mého zákazníka na zboží, dodavatel x.. od kterého zboží bylo už IČ zrušil, a firmu koupil nový majitel, který má zas svoje IČ. (S dodavatelem x.. už dávno nespolupracuji, byl problémový)
Nevím jak postupovat., když náklady uhradím ze svého, nemám je pak jak účetně vykázat, zákazník zaplatil dodavateli a faktura je vypsaná na adresu a IČ bývalého dodavatele. A pak nevím jak bych peníze dostala zpět. Jsem v tomto případě zodpovědná za reklamaci? Jak mám postupovat? V obchodních podmínkách mám napsané, že za reklamace nejsem zodpovědná, ale toto je taková nestandartní situace...

Moc děkuji za každý příspěvek.

irena.007@email.cz