Jak podnikat - diskuzní fórum
Témata => Daňová evidence, účetnictví => Téma založeno: klara.rezkova Leden 29, 2012
-
Dobrý den,
zakoupila jsem si mobilní telefon na splátky. Jak to mám uvést do daňové evidence? Mám fakturu na celkovou částku, z který jsem uhradila tu 1/10. A co s tím zbytkem? Nejsem plátce dph a vedu daňovou evidenci.
-
Postupně jak budete provádět úhrady, budete evidovat výdaje. Fakturu bych dala celou do závazků a jednotlivé splátky jako částečné úhrady,
takže do doby než fakturu doplatíte celou, bude závazkem ve výši doplatku, který zůstává po jednotl.splátkách.
Pokud jste zařadila do evidence drobného majetku, tak datum zařazení = datum převzetí ( bez ohledu na splátky)
-
Takže každá jednotlivá splátka bude daňovým výdajem v den, kdy byla zaplacena? Ta smlouva se jmenuje Spotřebitelský úvěr jestli to na to má vliv.