Jak podnikat - diskuzní fórum
Témata => Živnosti => Téma založeno: David06 Červenec 16, 2013
-
Dobrý den, musím vést evidenci dlouhodobého a oběžného majetku, když mám v daňové evidenci ve výdajích pouze oběžný? Musím například notebook na kterém pracuji někam zapisovat, když jsem si ho jako výdaj nenapsal? Díky za odpovědi.
-
Pokud není pořízení NTB ve výdajích nebo neuplatňujete odpisy (pořiz. cena nad 40 tis. Kč), tak nemusíte vést v evidenci. Jestliže předpokládáte nějaké výdaje na opravy, které budete chtít uplatnit jako daňové výdaje, tak je vhodné zavést majetek do evidence.
Přemýšlel jste o uplatňování výdajů procentem z příjmů?
http://www.jakpodnikat.cz/pausalni-vydaje-procentem.php
-
Děkuju, a nevíte, jestli musím vést evidenci dlouhodobého majetku, když žádný mít nebudu? A je to tak, že když nakoupím oběžný, tak ten se nikde neeviduje, pouze v daňové evidenci? (např propisky, barva do tiskárny, vizitky, ...)
-
Jak byste chtěl vést evidenci něčeho, co nemáte? Jestliže nemáte pro předepsanou evidenci náplň, tak ji prostě nevedete.
Propisky, vizitky a barvu do tiskárny zapíšete jen do daňové evidence.